
منم این رسوای چرخ گردون...xa0 دنبال آرزوها و خوشی های خودم بودم و سعی داشتم لحظه لحظه هامو شاد کنم و به قول معروف زندگی کنم و از زندگی لذت ببرم... غمگین نباشم و بگم خدایا شکرت اینم یه روز دیگه یه شادی دیگه اما چی شد.. به هر خواسته ای که می رسی یه چاله جلو پاهات میاد.. اونم که رد کردی چاله بعدی میاد... پس شادیه ما کی میاد؟؟؟!! من زیاده خواهم؟! فقط دوست دارم صبح که از خواب بیدار می شم شاد باشم. بخندم .. یه صبح دیگه همه چی آرومه همه چی رو به راهه ...xa0xa0این توقع زیادیه؟ قبلا ناراحت دوری بودم.. حا...
ادامه مطلب