اشک ریختم توی تنهایی خودم... خلوت کردم با خدام ... روزی که باید خوشحال باشم غم و اندوهم فراوان بود.. اما شد... اره تموم شد... من و یه بلیط و یه دنیا ارزوی پیش رو.... در جستجوی یکرنگی...
ما را در سایت در جستجوی یکرنگی دنبال میکنید
برچسب: خوان ششم رستم,خوان ششم شاهنامه,خوان ششم,خوان ششم اسفندیار,خوان ششم جنگ با ارژنگ دیو,داستان خوان ششم رستم, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 0:02