
زندگی مملو از شادی هایست که ما آن را نادیده می گیریم. همیشه غمهایمان چون پتکی بر سر کوبیده می شود و شادی هایمان لحظه ای است. چرا زندگی را اینگونه برای خود سخت کرده ایم و ترس هایمان را به رخ خود می کشیم. تماما حسرت ،تماما نا آرامی و دغدغه های که شاید اگر کمی از زمان فیلم دیدن هایمان که اکثرا در پایانشان می گوییم "چه مزخرف" ، کم کنیم به این می رسیم که بانو وقت بسیار است.. کارهای ناتمامت را تمام کن و نگو که من وقتی برای سر خواراندن هم ندارم. بیا باور کنیم که شادی را خودمان به خودمان باید هدیه دهیم....
ادامه مطلب